آموزش کسب و کار اینترنتی و آنلاین و الکترونیکی-اسرار کسب و کار
کسب و کار اینترنتی و آنلاین در ایران،IranEcommerce، آموزش کسب و کار و الکترونیکی، learning eBusiness
درباره وبلاگ


کسب و کار اینترنتی(eCommerce) یا کسب و کار آنلاین تعریفی گسترده و عمیق از تجارت الکترونیکی(ebusiness) خواهد بود که نه تنها شامل خرید و فروش محصولات و خدمات می شود بلکه شامل ارائه خدمات به مشتریان، مشارکت شرکای کسب و کاری، آموزش الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی می شود.بنا به تعریفی دیگر می توان کسب و کار اینترنتی را کاربرد اینترنت و دیگر فناوری های اطلاعاتی برای حمایت از تجارت و بهبود فرآیند کسب و کار است.
تجارت الکترونیکی(ebusiness) راه و روش جدید کسب و کار به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه های اینترنتی می باشد.در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از جمله اینترنت صورت می گیرد.




مدیر وبلاگ : مجید یامی
کد جستجوی گوگل
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
لینکدین
نقشه سایت
نویسندگان
نظرسنجی
میزان رضایتمندی شما از مطالب وبلاگ ؟








برچسبها

ایمیل مارکتینگ، روش ها و نکته ها
تحقیقات نشان می دهد که در محیط اینترنت، بازاریابی از طریق ایمیل (email marketing) بعد از بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو (Search Marketing) اثربخش ترین روش بازاریابی بوده است. بر این اساس گفت و گویی انجام داده ایم با امیر بختایی، پژوهشگر، مدرس و مشاور بازاریابی و تبلیغات و نیز نویسنده کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی که در ادامه ماده است:

1- بازاریابی از طریق پست الکترونیک چه مزایایی نسبت به ارسال نامه های پستی به همراه دارد؟


بازاریابی از طریق پست الکترونیک در مقایسه با رسانه های سنتی دارای مزایای قابل توجهی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

* امکان ارسال پیام به مشتریان بالقوه و بالفعل با هزینه بسیار کم را فراهم می سازد. شما با صرف هزینه ناچیز میتوانید پیام خود را به مخاطبان بسیار زیادی ارسال کنید.


ادامه مطلب


نوع مطلب : ایمیل مارکتینگ، نکات طلایی ایمیل مارکتینگ، Email Marketing، ایمیل تبلیغاتی، 
برچسب ها : ایمیل مارکتینگ، email marketing، ایمیل تبلیغاتی، روشهای ایمیل مارکتینگ،
لینک های مرتبط :

17 نکته ی حرفه ای در ایمیل مارکتینگ

شما نمی توانید خودتان را ایمیل مارکتینگ حرفه ایی داشته باشید در حالی که این 17 نکات طلایی را درنظر نگیرید!

1-      لیست تماس – از مشترکان خود بخواهید آدرس ایمیل شما را در لیست تماس خود یا لیست امن و آدرس بودک خود قرار دهند تا هیچ یک از ایمیل های شما بلاک یا اسپم نشود.

2-      پیش نمایش ایمیل – همیشه ایمیل های خود را قبل از ارسال نهایی تست نمایید و بررسی نمایید که آیا با و بدون تصویر ، به صورت تمام صفحه یا با عرض خاص به صورت صحیح نمایش داده شود.



ادامه مطلب


نوع مطلب : ایمیل مارکتینگ، نکات طلایی ایمیل مارکتینگ، Email Marketing، ایمیل تبلیغاتی، 
برچسب ها : ایمیل مارکتینگ، email marketing، نکات طلایی ایمیل مارکتینگ،
لینک های مرتبط :

بازاریابی اینترنتی و ایمیل مارکتینگ

1. یک استراتژی بهینه‌سازی برای کارتان پیاده‌سازی کنید

شما چه بخواهید چه نخواهید تعداد افرادی که از موبایل‌هایشان برای مطالعه و چک کردن ایمیل‌هایشان استفاده می‌کنند رو به افزایش است.
کمپانی‌های مختلف از دو نوع ارسال ایمیل برای کاربران استفاده می‌کنند. این دو نوع با عنوان auto-responders و manual-responders شناخته می‌شوند. در حالت اول یعنی Auto-responders ، پیغام‌هایی حاوی پیام‌های خوش‌آمد گویی، اطلاع‌رسانی‌های حساب‌ها و ... که به‌صورت خودکار و ماشینی و در کسری از ثانیه پردازش و ارسال می‌شوند هستند. ایمیل‌های Manual-responders ایمیل‌هایی حاوی اطلاعات و متن‌های تایپ‌شده توسط انسان می‌باشند که خبرهای جدید یا پاسخ به ایمیل‌های کاربران می‌باشند.
یکی از لازمه‌های حفظ Open and Click-through Rates یا بازخوردها و بازدیدهای از طریق کلیک‌ها این است که این‌گونه ایمیل‌ها برای کاربران ایمیل‌های اسپم قلمداد نشده و برای آنان خواندنی باشند. برای این کار شما باید این ایمیل‌ها را بهینه‌سازی کنید. در نگارش این ایمیل‌ها باید به نکات مختلفی مثل استفاده صحیح از متون، استفاده صحیح از نگارش متن، نوشتن متن به‌صورت خلاصه با ترفندهای خلاصه‌نویسی، ایجاد کادر و چارچوب‌های منظم، استفاده از عکس‌ها در سایزهای معین و در اندازه‌های مناسب و ... دقت کرد.



ادامه مطلب


نوع مطلب : Email Marketing، ایمیل تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ، 
برچسب ها : نکات مورد استفاده در ایمیل مارکتینگ، موفقیت در بازاریابی اینترنتی با ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی،
لینک های مرتبط :

مزایا و معایب ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی
در مورد بازخورد و نتایج مثت و منفی استفاده از ایمیل های تبلیغاتی کافی است که فقط کمی پای صحبت کاربران فعال اینترنت بنشینیم،تا ببینیم که آیا ارسال ایمیل های تبلیغاتی می تواند در پیشبرد اهداف ارسال کنندگان ایمیل های تبلیغاتی کمک کند یا خیر؟ که در این میان تعداد زیادی از کاربران فعال خیلی کم و یا هرگز تمایلی برای باز کردن ایمیل های تبلیغاتی که به کار و یا پیشه آنها مربوط نمی شود از خود نشان نمی دهند.بنابراین در تعریف کلی باید گفت که ایمیل مارکتینگ و یا ایمیل تبلیغاتی نوعی بازاریابی مستقیم است که با افراد با در اختیار داشتن انبوهی از ایمیلهای افراد و شرکت ها محتوی مورد نظر خود را در زمانبندی مشخص به جامعه آماری – ایمیلی – خود ارسال کرده که در این بازاریابی می‌توانند کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی کند.

این روش جدید تبلیغاتی که سال هاست مرسوم شده است  یک پیام خاص به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری یا جمع آوری پول ارسال می‌گردد. که نمونه آن هزینه های سرسام آور میلیون دلاری شرکت‌های آمریکایی برای ایمیل مارکتینگ در سالیان اخیر است، کاری که در حالت خوشبینانه ‌ی آن می تواند مثبت و نتیجه بخش باشد .



ادامه مطلب


نوع مطلب : Email Marketing، ایمیل تبلیغاتی، مزایا و معایب ایمیل تبلیغاتی Email Marketing، 
برچسب ها : ایمیل، ایمیل مارکتینگ، ایمیل تبلیغاتی، Email، Email Marketing، مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ،
لینک های مرتبط :
چهارشنبه 9 دی 1394 :: نویسنده : مجید یامی

روشهای کسب و کار اینترنتی

با شروع فعالیتهای تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پابه عرصه ظهور گذاشت. گـــــرچه درحال حاضر، میزان هزینه های تبلیغــات اینترنتی نسبت به کل هزینه های تبلیغاتی بسیار پایین است لیکن نرخ رشد آن بیانگر این واقعیت است که این شاخه در آینده نه چنـــدان دور اهمیت و جایگاه ویژه ای در صنعت تبلیغات پیدا خواهدکرد.

تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها ، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه‌ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی ، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی‌های آن می‌پردازد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اسرار کسب و کار اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، 
برچسب ها : کسب و کار اینرنتی، تبلیغات اینترنتی، تاثیر تبلیغات اینترنتی بر کسب و کار اینترتتی،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 12 )    ...   5   6   7   8   9   10   11   ...   
موضوعات
خبرهای فناوری
آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic