آموزش کسب و کار اینترنتی و آنلاین و الکترونیکی-اسرار کسب و کار
کسب و کار اینترنتی و آنلاین در ایران،IranEcommerce، آموزش کسب و کار و الکترونیکی، learning eBusiness
درباره وبلاگ


کسب و کار اینترنتی(eCommerce) یا کسب و کار آنلاین تعریفی گسترده و عمیق از تجارت الکترونیکی(ebusiness) خواهد بود که نه تنها شامل خرید و فروش محصولات و خدمات می شود بلکه شامل ارائه خدمات به مشتریان، مشارکت شرکای کسب و کاری، آموزش الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی می شود.بنا به تعریفی دیگر می توان کسب و کار اینترنتی را کاربرد اینترنت و دیگر فناوری های اطلاعاتی برای حمایت از تجارت و بهبود فرآیند کسب و کار است.
تجارت الکترونیکی(ebusiness) راه و روش جدید کسب و کار به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه های اینترنتی می باشد.در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از جمله اینترنت صورت می گیرد.




مدیر وبلاگ : مجید یامی
کد جستجوی گوگل
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
لینکدین
نقشه سایت
نویسندگان
نظرسنجی
میزان رضایتمندی شما از مطالب وبلاگ ؟








برچسبها

موفقیت علی بابا
زمانی که در جستجوی کار بود و به مجموعه رستوران‌های کی.اف.سی مراجعه کرد به علت قد کوتاه و لاغری رد شد!
او تا سال ۱۹۹۵ از اینترنت استفاده نمی‌کرد و البته هنوز هم کدنویسی بلد نیست. ولی هم اکنون 80% تجارت الکترونیک چین را در دست خود دارد.
وی «جک ما» کارآفرین و مالک سایت بزرگ تجارت الکترونیک علی بابا است!
جک ما مدیر ریزنقش علی بابا، در سال ۱۹۹۹ این گروه را تاسیس کرده است. وی که اکنون ۵۰ سال دارد، جزو یکی از ثروتمندترین افراد جهان محسوب می‌شود. وی نفر 22 در فهرست فوربس است.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اسرار کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، نمونه های موفق کسب وکار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی وکارآفرینی، رازهای موفقیت، ایده کسب و کار، 
برچسب ها : ecommerce، تجارت الکترونیک، کارآفرین، کسب و کار اینترنتی، هوش تجاری، علی بابا،
لینک های مرتبط :


به شیوه موفق‌ترین برند های دنیا در شبکه های اجتماعی بفروشید.

شبکه های اجتماعی ثابت کردند که یکی از بهترین کانال های بازاریابی هستند. به همین دلیل بسیاری از برند ها از جمله برند هایی که تجارت الکترونیک انجام می دهند هنوز هم معتقدند که شبکه های اجتماعی هنوز هم در راس هرم کانال بازاریابی قرار گرفته اند.

همانطور که شبکه های اجتماعی کامل تر می شوند، رفتار کاربران هم تکامل پیدا می کند و به این ترتیب شبکه های اجتماعی موقعیت خوبی برای فعالیت شرکت هایی که تجارت الکترونیک انجام می دهند به وجود آورده است. Social media 500 در سال گذشته تنها با وارد شدن خریداران به وبسایت با استفاده از لینک شبکه های اجتماعی توانست به سرمایه ی ۲٫۶۹ میلیارد دلاری دست پیدا کند. این رقم از سال ۲۰۱۲، ۶۲٫۵% افزایش پیدا کرده.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اسرار کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، برندهای تجارت الکترونیک 2015، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : شبکه های اجتماعی، بازاریابی مجازی،
لینک های مرتبط :

با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2015
شرکت های بزرگ و معروف این روزها بخشی از زندگی روزمره ما هستند و نام آن ها تقریبآ هر روز به گوش می رسد. این شرکت ها در طول سال ها فعالیت خود توانسته اند با تبلیغات و ارایه محصولات مختلف به شهرت بالایی دست یابند و در میان معروف ترین برندهای جهان قرار گیرند.شرکت های بزرگ در طول زمان به دلیل شهرت خود به شکلی وارد زندگی روزانه ما می شوند و بعضی از آن ها تا جایی پیش رفت می کنند که اسمشان را هر روز می شنویم.
بسیاری  از شرکت های بزرگ جهان این ویژگی را به دست آورده اند و به گونه ای وارد زندگی ما شده اند که در آن به صورت مستقیم تاثیر گذار هستند.

احتمالآ شما با کلیه شرکت های نام برده شده در این گزارش آشنایی دارید و ممکن است که از محصولا آن ها نیز در حال استفاده باشید ولی با احتمالآ از ارزش نام تجاری آن ها مطلع نیستید.

تصمیم داریم در این گزارش 10 عدد از بزرگ ترین شرکت های جهان را بر اساس ارزش نام تجاری به شما معرفی کنیم.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اسرار کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، برندهای تجارت الکترونیک 2015، گوگل، 
برچسب ها : برند 2015، فیس بوک، جنرال الکتریک، تویوتا، سامسونگ، مک دونالد، IBM،
لینک های مرتبط :

۳ روند مهم بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۶ رشد چشمگیری خواهند داشت

تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین در آستانه ی یک دگرسویی قابل توجه قرار دارند، به ویژه از لحاظ استراتژی های بازاریابی، و این دگرسویی ناگزیر به سمت موبایل خواهد بود.

اگر سال ۲۰۱۵ را سال موبایل به شمار بیاوریم، ۲۰۱۶ سال بهینه سازی استراتژی های موبایلی خواهد بود. تا زمستان ۲۰۱۵ خرده فروشان به این نتیجه رسیدند که باید تلاش های خود را در جبهه ی موبایل گسترش دهند. آنها در سال ۲۰۱۶ استراتژی های جامع موبایلی خود را گسترش و توسعه خواهند داد تا تلاش های خود در این زمینه را وارد مرحله ی تازه ای کنند. در ادامه ۳ روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده فروشی اینترنتی و در کل تجارت الکترونیک آمده که تمرکز همه ی آنها روی موبایل است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : آموزش کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : شخصی سازی روی وبسایت، بازاریابی مکانی، بازاریابی لحظه ای،
لینک های مرتبط :



در بازاریابی ایمیلی سه عامل نرخ بازگشایی ایمیل (Open Rate)، نرخ کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل (CTR) و نرخ تبدیل دریافت کنندگان ایمیل به مشتریان بالقوه (Lead Generation) از اهمیت خاصی برخوردار است. زمان ارسال ایمیل یکی از مواردی است که در افزایش نرخ بازگشایی ایمیل ها دارای اهمیت است. در این مطلب به زمان های مناسب برای ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.




ادامه مطلب


نوع مطلب : ایمیل مارکتینگ، نکات طلایی ایمیل مارکتینگ، Email Marketing، ایمیل تبلیغاتی، 
برچسب ها : ایمیل مارکتینگ، ایمیل تبلیغاتی، email marketing، زمان مناسب ارسال ایمیل،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 12 )    ...   4   5   6   7   8   9   10   ...   
موضوعات
خبرهای فناوری
آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic