آموزش کسب و کار اینترنتی و آنلاین و الکترونیکی-اسرار کسب و کار
کسب و کار اینترنتی و آنلاین در ایران،IranEcommerce، آموزش کسب و کار و الکترونیکی، learning eBusiness
درباره وبلاگ


کسب و کار اینترنتی(eCommerce) یا کسب و کار آنلاین تعریفی گسترده و عمیق از تجارت الکترونیکی(ebusiness) خواهد بود که نه تنها شامل خرید و فروش محصولات و خدمات می شود بلکه شامل ارائه خدمات به مشتریان، مشارکت شرکای کسب و کاری، آموزش الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی می شود.بنا به تعریفی دیگر می توان کسب و کار اینترنتی را کاربرد اینترنت و دیگر فناوری های اطلاعاتی برای حمایت از تجارت و بهبود فرآیند کسب و کار است.
تجارت الکترونیکی(ebusiness) راه و روش جدید کسب و کار به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه های اینترنتی می باشد.در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از جمله اینترنت صورت می گیرد.




مدیر وبلاگ : مجید یامی
کد جستجوی گوگل
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
لینکدین
نقشه سایت
نویسندگان
نظرسنجی
میزان رضایتمندی شما از مطالب وبلاگ ؟








برچسبها

ایده کسب و کار اینترنتی

اینترنت دنیای جدیدی است که فرصت های نوینی را در اختیار کارآفرینان قرار داده است.

برخورد سنتی با این بازار مدرن، نتیجه ای نامتعارف در پی خواهد آورد که عمدتا به این پرسش ختم می شود که چرا باید به اینترنت مهاجرت کنیم، اما به محض این که هوشمندانه ظرفیت های این فضای بی انتها و جدید را ارزیابی کنیم، روش های به روزی از کسب و کار نظرمان را جلب خواهد کرد که می تواند قواعد دنیای سنتی کسب و کار را به کلی دگرگون کند.

از روزی که کسب و کارهای اینترنتی شکل گرفت، تصور می شد این روش نوین تعامل با اقتصاد تنها خواهد توانست بخشی از بازار کسب و کارهای سنتی و فیزیکی را از آن خود کند، اما امروز می بینیم که روش های دیجیتال تجارت عمده بازار را به دست گرفته و سرویس هایی ارائه می کنند که گاهی اوقات غیر از اینترنت بستر دیگری برای آن وجود ندارد. آنچه اتفاق افتاده ورود به نسل جدیدی از کسب و کارهاست، نسلی که مشتری قدرت گرفته و می تواند در کسب و کار مشارکت کند، این مشارکت از طریق اعلام نظرات در شبکه های اجتماعی تا مقایسه سریع از طریق بستر اینترنت را شامل می شود.

درواقع قدرت اینترنت برای دسته بندی، جمع آوری اطلاعات و عرضه یکباره آن سبب شد کسب و کارهای اینترنتی هر روز خاص تر از گذشته شوند؛ کسب و کارهایی که براساس شکستن مرزهای جغرافیایی، ارتباطات و اطلاعات و توجه به قدرتمداری مشتری شکل گرفته اند.

اما آنچه تجارت در اینترنت را خاص و جذاب می کند، نه در قدرت اطلاعاتی این شبکه و نه در جهانی بودن آن و نه در قدرتی است که مشتری از راه اشتراک نظر و اعلان هشدار به دست می آورد. جذابیت واقعی این شیوه نوین کسب و کار در نو بودن فضای آن و زمینه ای است که به ظهور ایده های نوین کسب درآمد اعطا می کند. ویژگی قابل تاملی که باعث می شود، هر از گاهی با راه اندازی یک روش جدید برای کسب ثروت روبه رو شویم. این در حالی است که در گذشته و برای کسب درآمد باید فقط تاجر مال بودی یا ارائه دهنده خدماتی مشخص. اینترنت دنیای تجارت را به بزرگ شدن دعوت می کند. در این مطلب به تعدادی از ایده های خاص در کسب و کارهای اینترنتی اشاره می کنیم.




ادامه مطلب


نوع مطلب : اسرار کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، نمونه های موفق کسب وکار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی وکارآفرینی، ایده کسب و کار، 
برچسب ها : ایده جدید، ایده اینترنتی، کسب و کار اینترنتی جدید، نوآوری در کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط :


کسب و کار اینترنتی


امروزه بیش از 900 میلیون نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند و 69 درصد از این جمعیت، در طول 90 روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند...
هلاکویی مشاور، مدرس و نویسنده در زمینه تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، موفقیت در کسب و کار اینترنتی و نویسنده کتاب «رازهای موفقیت در تجارت اینترنت» است که در مرحله دریافت مجوز چاپ است. این نویسنده و محقق جوان نویسنده بیش از 50 مقاله در زمینه تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی و برنده تندیس بهترین بازاریاب اینترنتی از کانون بازاریابان ایران است.
او در زمینه بازاریابی اینترنتی سخنرانی ها و کارگاه های زیادی داشته که از آن جمله می توان به «کارگاره های آموزشی موفقیت کسب و کار اینترنتی جشنواره رسانه دیجیتال سال 1389»، «کارگاه های آموزشی افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل جشنواره رسانه دیجیتال سال 1389» و «دوره های آموزشی موفقیت کسب و کار اینترنتی صنایع مدیریت الکترونیک سال 1389» اشاره کرد. موضوع تدریس های او موفقیت کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، افزایش فروش از طریق اینترنت، افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو، انتخاب بازار هدف و در کسب و کار اینترنت، تبلیغات موثر در اینترنت و... بودند. این نویسنده موفق یک مقاله اختصاصی پژوهشی در خصوص افراد موفق در زمینه تجارت اینترنتی برای مجله پنجره خلاقیت نوشته است که می خوانید.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اسرار کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، نمونه های موفق کسب وکار اینترنتی، رازهای موفقیت، ایرانیان موفق در دنیای مجازی، 
برچسب ها : کسب و کار اینترنتی، ایرانیان موفق، موفقیت در فضای مجازی،
لینک های مرتبط :

چرا شبکه های اجتماعی گوی تبلیغ کالا را از وب سایت ها ربودند؟

 شبکه های اجتماعی چند وقتی است کمک شایانی به رونق اقتصادی و فروش کالا می کنند.در این بین یکی از روش های جدید تبلیغ وخرید وفروش اجناس بازاریابی در صفحه اینستاگرام است.

دنیا با سرعتی بیش از آنچه ما فکر می کنیم در حال حرکت است.شاید به اندازه سرعت نور زمینی،پیشرفت تکنولوژی در مقابل چشمان ما گذر می کند لذا برای جا نماندن از این شتاب باید با آن همگام شد که  یکی از این پیشرفت ها راه های جدید توسعه و تبلیغ تجاری برای کسب سود بیشتر است.

شبکه های اجتماعی به دلیل پربازدید بودن و استفاده آسان اغلب برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند به طری که تا چندی پیش افزایش کلیک خور یک سایت تبلیغاتی بسیار مهم بود ولی اکنون با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده آن بر روی گوشی های هوشمند از اهمیت سایت ها و داشتن یک صفحه وب کاسته شده است.در گذشته بزرگترین دغدغه یک مدیر وب پیج دیده شدن سایتش در صفحه اول گوگل بود اما امروزه باید به فکر دیده شدن ویدئو یا عکس تبلیغاتی خود در صفحات اجتماعی باشد.



ادامه مطلب


نوع مطلب : کسب و کار اینترنتی و شبکه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : شبکه اجتماعی و تبلیغات آنلاین، شبکه اجتماعی و وب سایت، شبکه اجتماعی و کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط :


بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابان در سال 2015

شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).

بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند. اما مشکل اصلی در اینجاست که تعداد این شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است – و همچنان شبکه های زیادی هم در حال توسعه و شکل گرفتن هستند – که در نتیجه تعیین اینکه کدام یک از اینها برای سرمایه گذاری بهتر است را به کاری دشوار تبدیل می کند. همچنین به دلیل تعدد این شبکه ها آزمودن هر یک برای شرکتی که از بودجه محدودی برای بازاریابی خودش برخوردار است ممکن نمی باشد.

در ادامه به گزارشی اشاره می کنم که اخیرا توسط یکی از مراجع تحقیقاتی معتبر در حوزه بازاریابی اجتماعی بنام Social Media Examiner منتشر شده است. این گزارش بخوبی توضیح می دهد که بازاریابان در کدام یک از شبکه ها باید سرمایه گذاری داشته باشند و مهمتر از همه اینکه دلیل این اهمیت چیست، که اطلاعاتی هم در رابطه با آن ارائه شده است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : کسب و کار اینترنتی و شبکه های اجتماعی، نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک، شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : شبکه های اجتماعی مهم، شبکه اجتماعی و بازاریابی اینترنتی، شبکه اجتماعی 2015،
لینک های مرتبط :

شبکه اجتماعی داخلی

آموزش کسب و کار الکترونیکی
رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال حاضر در حال رشد و گسترش عجیبی هستند که هر فردی را که با اینترنت سر و کار دارد را به سمت خود جلب می کنند بطوریکه هر چند وقت یکبار سر و کله یک شبکه اجتماعی جدیدتر در دنیای وب پیدا می شود که البته با طرفداران زیادی هم روبرو می شوند.


 همچنان که الگوهای ارتباطی به طور روزافزونی از مرزهای ملی فراتر می‌رود، آمار اتصال به اینترنت وکاربران آن به طور تصاعدی در حال رشد است. انتشار پرشتاب اینترنت، ماهواره و فناوری های دیجیتالی، ارتباط همزمان میان بخش های وسیعی از جهان را ممکن ساخته است. امروزه نقش رسانه ها و میزان نفوذ آنها در جوامع بر کسی پوشیده نیست.

برخی از نظریه پردازان ارتباطات معتقدند که امروز جهان در دست کسی است که رسانه ها را در اختیار دارد. نقش عمده رسانه ها در شکل دهی به افکار عمومی باعث شده که اهمیت رسانه ها تا این حد مورد توجه قرار گیرد.

از سوی دیگر شبکه های اجتماعی سکان دار اقیانوس پرتلاطم اینترنت شده اند. در کشور ما نیز از این دست شبکه ها بسیار فعال شده اند و هر روز نیز در حال گسترش هستند و تلاش دارند به دور از حواشی و مشکلات اخلاقی و اجتماعی موجود در برخی شبکه های اجتماعی غربی، برای کاربران ایرانی محیطی جذاب و مناسب را فراهم کنند.


در ادامه به معرفی 5 شبکه از بهترین شبکه های اجتماعی ایرانی می پردازیم تا کاربران گرامی بیش از پیش با این شبکه های وطنی آشنا شده و بتوانند از این فضا استفاده کنند.




ادامه مطلب


نوع مطلب : کسب و کار اینترنتی و شبکه های اجتماعی، نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک، شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، اسرار کسب و کار اینترنتی، رازهای موفقیت، 
برچسب ها : شبکه اجتماعی داخلی، فیس نما، شبکه اجتماعی هم میهن، شبکه اجتماعی فارس توییتر، شبکه اجتماعی کلوب، آموزش کسب و کار الکترونیکی، اسرار کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 12 )    ...   2   3   4   5   6   7   8   ...   
موضوعات
خبرهای فناوری
آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic