آموزش کسب و کار اینترنتی و آنلاین و الکترونیکی-اسرار کسب و کار
کسب و کار اینترنتی و آنلاین در ایران،IranEcommerce، آموزش کسب و کار و الکترونیکی، learning eBusiness
درباره وبلاگ


کسب و کار اینترنتی(eCommerce) یا کسب و کار آنلاین تعریفی گسترده و عمیق از تجارت الکترونیکی(ebusiness) خواهد بود که نه تنها شامل خرید و فروش محصولات و خدمات می شود بلکه شامل ارائه خدمات به مشتریان، مشارکت شرکای کسب و کاری، آموزش الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی می شود.بنا به تعریفی دیگر می توان کسب و کار اینترنتی را کاربرد اینترنت و دیگر فناوری های اطلاعاتی برای حمایت از تجارت و بهبود فرآیند کسب و کار است.
تجارت الکترونیکی(ebusiness) راه و روش جدید کسب و کار به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه های اینترنتی می باشد.در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از جمله اینترنت صورت می گیرد.




مدیر وبلاگ : مجید یامی
کد جستجوی گوگل
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
لینکدین
نقشه سایت
نویسندگان
نظرسنجی
میزان رضایتمندی شما از مطالب وبلاگ ؟








برچسبها



در بازاریابی ایمیلی سه عامل نرخ بازگشایی ایمیل (Open Rate)، نرخ کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل (CTR) و نرخ تبدیل دریافت کنندگان ایمیل به مشتریان بالقوه (Lead Generation) از اهمیت خاصی برخوردار است. زمان ارسال ایمیل یکی از مواردی است که در افزایش نرخ بازگشایی ایمیل ها دارای اهمیت است. در این مطلب به زمان های مناسب برای ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.


ساعت اول دریافت ایمیل ، بیشترین ساعت بازگشایی ایمیل

بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین نرخ بازگشایی ایمیل های ارسالی در ساعت اولیه دریافت ایمیل توسط کاربران صورت می گیرد. تقریبا ۲۳٫۶۳ درصد بازگشایی ایمیل ها در این بررسی در ساعت اول و ۹٫۵۲ درصد در ساعت دوم از دریافت ایمیل است. ایمیل هایی که بعد از ظهر (ساعت ۱۴ تا ۱۸) و سر شب (ساعت ۱۸ تا ۲۲) ارسال می گردند بیشترین نرخ بازگشایی را دارند. بهترین ساعات برای ارسال ایمیل ساعت ۱۲ تا ۱۸ با میانگین ۱۰٫۶۱ درصد بازگشایی است و ساعات ۱۸ تا ۲۲ برای کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل مناسب هستند. زمان بهینه برای هر دو عامل بازگشایی ایمیل و کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل با توجه به بررسی ها ، ساعت ۱۵ تا ۱۶ با ۶٫۸ درصد بازگشایی و ۶٫۲ درصد نرخ کلیک است. دومین زمان بهینه ، ساعت ۱۹ تا ۲۰ با ۶ درصد نرخ کلیک است.

 

ارتباط زمان مطلوب خرید با زمان دریافت ایمیل

همچنین بر اساس یافته های بدست آمده ، خریداران آنلاین بیشتر تمایل به خرید در بازه زمانی بین ۱۸ تا ۲۲ دارند. بنابراین بازاریابان اینترنتی باید به این مساله توجه ویژه ای داشته باشند.

نکات بازاریابی

با توجه به امکان ارسال ایمیل ها توسط نرم افزارهای ارسال ایمیل در ساعات از پیش تعیین شده و به صورت اتوماتیک ، لزوم مشخص نمودن زمان مناسب برای ارسال ایمیل به منظور افزایش نرخ بازگشایی و همچنین کلیک بر روی لینک های داخل ایمیل از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به موارد ذکر شده ، ارسال ایمیل بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ زمان بهینه ارسال ایمیل توسط بازاریابان اینترنتی می باشد.زمان دیگری که می تواند برای ایمیل توسط مخاطبین تان مناسب باشد 9 الی 11 صبح است.البته باید توجه داشته باشید که باید بازار هدف تان را بشناسید به عنوان مثال اگر بازار هدف شما دانشجویان هستند ، صبح و عصر زمان مناسبی برای دریافت ایمیل نیست.زیرا در این زمان ها اکثرا درگیر دانشگاه هستند.زمان دریافت ایمیل مناسب برای این افراد بعد از زمان صرف شام تا قبل از زمان خواب است.

همینطور هم برای سایر بازار های هدف برنامه داشته باشید.و ایمیل را در زمانی ارسال کنید که در بهترین زمان ممکن به دست مخاطب برسد.





نوع مطلب : ایمیل مارکتینگ، نکات طلایی ایمیل مارکتینگ، Email Marketing، ایمیل تبلیغاتی، 
برچسب ها : ایمیل مارکتینگ، ایمیل تبلیغاتی، email marketing، زمان مناسب ارسال ایمیل،
لینک های مرتبط :


موضوعات
خبرهای فناوری
آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic